Dragei mele copile

-Ce?
-Nu: ce. Poftim.
-Ma rog. Ce ai pana acum?
-Paai... "Sitting at an empty bar/watching people from afar..."
-Slab, slab. Vrei sa portretizezi un om melancolic si indurerat din nou... a ajuns sa te defineasca.
-Si? De ce judeci asa mult? Nu e o idee originala, dar e ce simt eu...
-Si crezi ca...
-Taaci! Uite... ti-ar prinde bine sa te gandesti la individul asta. Si tu esti singur si frustrat si faci la fel.
-Dar sunt doar un copil... nu am voie sa iau o pauza de la morala?
-La viata nu poti sa dai pauza decat o data...
-Puteam sa jur ca ai sa spui dragoste in loc de viata...
-Nu imi place cand vorbim asa...
-Imi pare rau... oare de ce gandim asa irational cateodata... cat de rau imi pare... ma doare rau, rau de tot. Dar am sa ma iert... asa ajung la tine.
-Si eu am stat departe, ce e drept...
-Si toata discutia asta si invataturile sunt asa puerile si previzibile...

-Hey... vrei sa-mi arati partitura aia de care ai avut grija?
-Da... e scrisa in Mi.
-Minor?
-Da...

-Iti inspira ceva?
-Nu. Sunt tot la fel de departe. Nu mai caut adevarul in stelele insiruite intre paranteze si plusuri... ci in oglinda.
-Macar esti departe de oglinda?
-Da... dar nu e bine... asa nu mai vad detaliile... uit de frumusete.

-De unde stii?
-De la mama si de la tata.

-Hey, scuze ca te deranjez.
-Hey...
-Nu ma mai lovi.

-Ea e rea, el e rau, ei sunt rai.
Si tu esti intre ei.
-Te rog, mai joaca-te o data cu mine. Lasa-ma sa-ti zic povesti, sa ne plimbam, sa respiram.

-Nu mai fi asa monoton si neoriginal! Frustratule! Nu poti aduce nimic nou?
-Morala ta e noua.

-Okay, imi pare rau. Te iubesc. Ce Avem pana acum?
Mi mi# la la
"Sitting at an empty bar
Watching people from afar.
Seeing stars that keep aroaring
While mirrors kill"

Aici e copilarie. (Zambeste)

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever