oftat

teiubescvreausamaacceptisisafimimpreunasincerisavorbimchestiifainesisanetinemdemanasisafacemlucrurifainesisatraimvarasisaputemgandilafelsisa-tiaratchestii da asta e o declaratie te rog iarta-ma pentru ea dar nu mai pot si nu mai vreau vreau sa dispar ca sa ma intorc sincer si eu pentru ca orice gand a ajuns sa ma altereze prea tare si vrea ca lumea mea sa se reduca la tine dar tu nu stii asta si imi e frica sa iti spun pentru ca nu cred ca cunosc vreo persoana, nici macar pe mine si ma doare mai tare si iar intru in sfera gandurilor si faptelor obsesive care sunt la granita depresiei si parca am uitat tot ce am invatat, cultura generala si despre cum sa am grija de mine dar nu mai vrea sa incerc sa ma abtin si sa zbier si sa mor cate putin in fiecare zi m-am saturat vreau sa ma trezesc altfel, vreau sa pot face altfel m-am saturat ca zilele sa treaca pe langa nu mai vreau nici greseli nici experienta vreau usurinta dar ea nu e buna pentru ca deformeaza iar stagnarea duce la involutie deci trebuie schimbare iar astea sunt alte ganduri obsesive car edesi par bune de fapt imi fac rau te rog te rog te rog te rog te rog citeste asta si ajuta-ma daca nu ma ajuti e naspa pentru ca nu ai sa ma cunosti niciodata acum imi dau seama ca tastatura e facuta sa poti scrie cuvinte foarte repede daca nu te concentrezi la punctuatie si indentatie poate asa e si in viata, daca te concentrezi doar pe lucrurile generale poti sa traiesti mai multe dar oare chiar alea mai multe dau inteles vietii sau sunt detaliile cele care ajuta daca stau sa ma gandesc acum am evitat sa folosesc un cuvant in engleza ma simt mai sincer dar totusi trebuie sa vii sa ma salvezi te rog am uitat, voi lupta mult, stiu ca pot

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever