Iad si Paradis

Oh, tu: vrăjitoare. La mine vii.
Cum mintea îmi sucești, ochii amețești iar eu sfârâi în propria-mi dorință de confort.

Să continui, să nu mă las, oh, tu trandafir alb de mult uitat în adâncurile unei inime de mult stinse.
Când te chemi în oglindă, când vorbești cu a ta dorință, fii tu fir de copac, fă-mă drag și dor în culcușul pleoapelor tale.
Brațe firave, ochii fug de ai mei...
Îți scriu o oglindă, să mă vezi cum nu renunț.
Cum încă regret și continui să învăț și să muncesc... și acum ești aici în vârfurile degetelor mele și îmi ții de cald. Oh, de te-ai vedea...
Cum încă am ambiție... cum încă am un randament...

Dragele mele legi ale termodinamicii, mă asigurați că ma voi desprinde de mine, că voi toți veți vedea cum suntem toți egali, când doar praf va fi între noi, iar noi tot praf vom fi.
Înțeleg, nu te mai supăra pe mine.
Scopul nu este confort, nici fericire. Scopul se schimbă, e frustrant să îl cauți.
Așa că mă vei căuta, și ne vom găsi îmbrățișați, departe de ochii lor încă neacomodați la lumina venită din incertitudine, din haos.

Ne refugiem în non-societate, pentru a menține societatea deschisă la minte.
Scăpăm de reguli, să ne uităm de departe... căci orice putere tinde să repete acțiunile ce au instaurat-o, ducând la o gândire încuiată.
Fii arbitru al schimbării. Dar fii cu mine, te rog... până și logica cedează în non-spațiu.

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever