Despre superficialitate

Nu pot sa fiu ca tine. Nu ma pot exprima asa, am un perete in fata. E frustrant. Nu stiu ce sa iti mai zic. Te plagiez intr-una. Nu am disciplina ta, nu am toate realizarile si experienta in spate. Si totusi vreau sa fiu ca tine. Sa arat ca tine, sa reprezint pentru oameni ce reprezinti si tu, dupa atata lupta.

Si nu pot. Pentru ca nu sunt tu. Versurile tale imi rasuna intre tample in timp ce imi dau seama ca daca nu ma opresc din visat, daca nu ma opresc din a incerca sa arat ca tine, nu am sa mai pot sa fiu eu insumi. E foarte greu, te vad atat de perfect.

Vreau sa sar peste lupta si sa ajung direct veteran.
Vreau sa vada lumea ce am de oferit. Vreau sa tin acel interview cu inima, nu cu gandul la ce vede lumea.

Salvati-va simtirea de crusta de superficialitate.

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever