Un loc numit Pascani

Chiar cred ca e pacea de pascani :)). Dar nu cu apusul. Cu luna. Uiteeee energie. Ti-ar fi placut lacul daca l-ai fi vazut. Are si insulita ^^

E dragut cum redescopar locuri abia dupa ce m-am mutat. Bine, probabil nici nu ma impresiona acum vreo 6 ani , dar chiar lacul asta mi-a dat energie in seara asta

Poveste..imi vine in minte povestea pe care ai zis'o cu omul care merge pe propriul drum uitandu-se la cer. Probabil pentru ca e ultima pe care am auzit-o.

Nu chiar. E chiar ciudat si amuzant modul in care unele lucruri au ramas exact la fel. Dar sunt si schimbari, si sunt chiar okay cu asta, desi doare intr-un fel

Simt tot. Unele mai puternic, altele mocnit. Dar sunt acolo totusi.. Sunt tot felul de sentimente care poate se ascund sau le ascund eu.

Toti ne nastem intr-un Pascani.
Fii recunoscator.
Fii tu, intoarce-te acasa.
Si nu uita. Oameni sunt peste tot

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever