Text fara diacritice

Puiul de om creşte si calca pe urmele omului. Nu are multe optiuni, caci drumul batatorit este larg si greu de deslusit. Ca si textul fara diacritice, pustiit si greu de deslusit. Puiul de om nu crede in adancimea urmelor lasate de mama, dar se convinge o data cu chicotele ce rasuna din gropita in care cade. Ca si gropita de pe obrazul fetei, si ea pui de om.

Putini ajung sa batatoreasca drum nou, multi adie calare pe leaganul cu sfori de comfort legat de strabuni.
Sper ca tu, pui de om, sa vrei sa vii cu mine. Poate drumul meu nu va aduce nimic nou, decat pe noi doi leganandu-ne pe el si tinandu-ne in brate. Noi nu am mai calcat drumul, noi suntem diferenta. Poate voi fi nimeni, dar cu tine chiar voi fi cineva.
Pui de om, hai odata. Vin altii din urma iar eu nu te astept. Eu inca ma mint ca am sa batatoresc pasi noi.

Popular posts from this blog

Years ago...

Heroic Forget-me-nots

I wish I could keep writing forever